7 Haziran 2013 Cuma

Kaşıbeyaz Aqua Florya da Kahvaltıya buyurun...



Merhaba Sevgili takipçilerim.
Dün arkadaşlarımla beraber ( annemin bizde olup ufaklığı ona bırakabilmenin rahatlığıyla) Florya sahilindeki Aqua Florya AVM içerisinde bulunan Kaşıbeyaz'a kahvaltıya gittik.
Daha önceleri Florya merkez şubelerine Pazar Bruncha gidiyorduk.Herşey dört dörtlük bir manzara eksik derken Sahilde açılan bu şubeyi de bir görmek istedim.
Açıkça söylemek gerekirse kişisel tercihim olarak Alkol servisi yapan mekanlara gitmiyorum.Buraya da sadece kahvaltıda alkol olmadığı için gidiyorum.Ama öğlen ve akşam yemeklerinde ne yazık ki servis var.
Kaşıbeyaz zaten kalitesini ispatlamış birinci sınıf bir restaurant.
Daha içeri girmeden ilgi alaka başlıyor.Arabanızı valeye teslim ediyorsunuz onlarda sizlere küçük bir anahtarlık veriyor.Siz kalkmanıza yakın üzerindeki düğmesine basıyorsunuz ve arabanız sizden önce kapıda oluyor.Masanıza gidene kadar her servis elemanı size hoş geldiniz diyor.Çayınız termosta masanızda bile olsa biten çaylarınızı ve sularınızı dolduruyorlar.Servis tabakları devamlı değişiyor.Biz ortalama iki saat oturduk üç servis , bir de tatli tabagi degistiler.
Hafta içi kahvaltı serpme olarak servis ediliyor pazar günleri açık büfe brunch.
Sanırım daha önce açık büfesine gittiğim için bu serpme bizim her zamanki gibi karnımızı doyursa da gözümüzü doyurmadı.Aslında her şey var diyebilirim aşağıda tüm resimleri ekleyeceğim.
Hatta biten ve yeniden almak istediğiniz bir şey olursa hemen getiriyorlar.Sonunda gelen Fıstıklı katmer zaten olayı bitiriyor.
Kısaca değerlendirmek gerekirse buranın olumsuz yanları
(Hafta içi kahvaltısı için bahsediyorum çünkü pazar açık büfesi kusursuz)
Börek merkez den geldiğinden o gün gecikmiş en son geldi biz doymuştuk bile.Halbuki çok lezzetliydi.
İkincisi de serpme kahvaltılıklarda sunum özensizdi.Öylesine tabaklara koyup getirdiler her hangi bir süsleme yoktu.
Olumlu olarak şunları söyleyebilirim.
Tabii ki ilgi alaka gayet güzel
Dekorasyon ve manzara 10 numara 5 yıldız.
yurt dışı veya İstanbul dışından misafirleriniz olursa burası onları ağırlamak için çok güzel bir mekan.
Börek ve Fıstıklı katmer çok lezzetli.
Fiyat hafta içi de hafta sonu da kişi başı 50 TL.
Ben resimleri paylaşarak bu günlük ayrılıyorum.
Bu fiyata değer mi yoksa değmez mi kararı siz verin.
Şahsen ben dekorasyonu , muhteşem manzarası ve ilgi alaka açısından tekrar giderim özellikle hafta sonu ...
Sevgiler ...




























6 yorum:

  1. Manzara ve mekan gercekten 10 numara cnm. En kısa zmnda gitmeyi planlıyorum. Belki birlikte gideriz;)

    YanıtlaSil
  2. Mekan harikaymış , eşime bir çıtlatayım :D

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yermiş, Bende çok sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Kisi basi 50 tl verip israf yapacavima
    misirdaki suriyedeki kardeslerime yollarrim daha iyi

    ayni kahvaltiyi 10 tl ye veren cok yer var
    40 tl de ihtiyaci olanlara yollarim bir musluman olarak hz Fatma annemin cogu zaman ac yatarmis !!!

    YanıtlaSil